MUZIEK zorgt

voor VERBINDING,

brengt mensen BIJ ELKAAR

Lotgenoten ontmoeten
Samen met onze medewerkers, muziektherapeuten, vrijwilligers en partners organiseren we het liefst minstens één keer per jaar een dag, weekend of een kleine week voor lotgenoten. Ouders, kinderen met autisme en hun broertjes en zusjes worden getrakteerd op een zorgeloze tijd met activiteiten als paardrijden, knutselen of hutten bouwen, muziekworkshops en optredens.

Een selectie uit de reacties:
“Met een rozig gevoel geniet ik na van een geweldige Winterdag. Ik heb samen met mijn zoontjes Ruben (6) en David (3) en man Onno jullie feestje mogen vieren. We hebben paard gereden, hutten gebouwd, muziek gemaakt, gelachen met clowns, 'onze' muziektherapeute Lara weer eens gezien/gesproken, heerlijk gegeten, vriendjes gemaakt en nog veel meer. Ook heerlijk om samen met andere ouders/verzorgers van onze mooie kinderen te mogen genieten. Bedankt voor dit hele mooie cadeau, we zullen er nog heel lang van nagenieten! Warme wintergroet." Wendela van Beek.

"Tijdens het benaderen van de gezinnen kwam ik erachter dat twee moeders na de vakantieweek van jullie inmiddels dikke vriendinnen zijn geworden. Ook een andere moeder heeft contacten overgehouden aan jullie vakantieweek. Ik vind dat heel mooi, want het zijn allemaal vrouwen die heel erg het gevoel hadden dat zij alleen voor de moeilijke taak stonden om hun kinderen goed te begeleiden." Ina Vreeburg, maatschappelijk werk Van Gilseschool

"SUPER SUPER SUPER!!! Wat hebben we genoten dit weekend! Bedankt voor alle lieve zorgen, de muziek, vooral zaterdagavond was geweldig, hoe leuk kan klassiek zijn. En Irma natuurlijk voor al het lekkere eten!"

“Joaz is helemaal fan van "oetballuh". Gerco en ik blijven glimlachen als we de foto's weer zien. Ik denk niet dat jullie je voor kunnen stellen hoeveel die vijf dagen voor ons hebben gedaan en woorden kunnen dat ook niet vertellen, maar nogmaals heeeel erg bedankt!!! Heel veel liefs van de hele familie.” Lisette.

"Een week later heeft het nog niet kunnen bezinken. Wat een ontzettend fijne dagen!! Voor ons de eerste activiteit als "gezin met een autistisch kind"... Spannend, maar wat hebben jullie het ons gemakkelijk gemaakt! We hebben allemaal genoten. Thirza vraagt steeds of we weer op dezelfde vakantie gaan... Ze heeft de muziek gevonden en is elke dag aan het gitaar spelen en draait muziek om er op te dansen!”

"Langs deze weg willen wij jullie heel erg bedanken voor de heerlijke week die we hebben gehad in Noordwijk. We hebben enorm veel grenzen verlegd de hele week. Onze zoon vond het de eerste dag erg spannend en wilde niet beneden eten in de zaal. Dat was geen probleem en het eten werd naar boven gebracht. De volgende ochtend was hij een beetje gewend en vanaf die tijd wilde hij wel in de zaal mee eten. De eerste twee dagen was het heerlijk weer waardoor we lekker naar het strand konden. De andere dagen wilde het weer helaas niet mee werken, maar ook daar was aan gedacht en was er binnen ook voldoende te doen. De sfeer was super goed. Je hoefde je geen moment te vervelen. Alles was geheel vrijblijvend wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Nogmaals heel erg bedankt! Met z'n allen kunnen we terug kijken op een hele leuke week.” Familie Speck.