Heerlijk om SAMEN
                              met lotgenoten van
       MUZIEK
                                        te kunnen GENIETEN

Stichting Papageno werkt zonder overheidssubsidie en kan dit belangrijke werk ten behoeve van kinderen en jongeren met autisme en aanverwante beperkingen alleen verrichten dankzij giften, donaties, opbrengsten uit acties, benefietconcerten e.d. Om die kinderen en jongeren Papageno-muziektherapie te kunnen blijven geven en het Papageno Huis te kunnen realiseren doet de Stichting Papageno graag een beroep op u om donateur te worden, zodat zij zich kan blijven inzetten voor een beter leven en een betere toekomst voor kinderen en jongeren met autisme

Er zijn meerdere mogelijkheden om donateur van de Stichting Papageno te worden. Donaties zijn vanwege de ANBI-status van de Stichting Papageno is de donatie fiscaal aftrekbaar.

1. Een eenmalige donatie d.m.v. onderstaand in te vullen formulier en betaling via iDeal. Uiteraard kunt u ook zelf een bedrag overmaken op bankrekening NL17 RABO 0326 3117 26 t.n.v. Stichting Papageno te Laren of

2. een periodieke donatie van b.v. € 5,--, € 10,-- of € 25,-- per maand/kwartaal/jaar waarvoor u d.m.v. dit formulier tot wederopzegging aan de Stichting Papageno een machtiging afgeeft. U kunt het ingevulde en ondertekende formulier naar ons retourneren via de mail of per post.

3. Bent u voornemens om een gift te doen, dan is die vanwege de ANBI-status van de Stichting Papageno fiscaal aftrekbaar. Meer informatie vindt u op de website van de Belastingdienst. Het formulier van de Belastingdienst voor een periodieke gift kunt u ook hier downloaden.

Heel veel dank bij voorbaat.

Doneren?

Voornaam/voorletters