MUZIEK zorgt

voor VERBINDING,

brengt mensen BIJ ELKAAR

AJO

Op 30 juni 2017 vindt het Papageno Zomerconcert plaats bij de vijver van restaurant ‘Rust Wat’ in Blaricum. Het is het 20e Zomerconcert en ook daarom een heel bijzonder concert. Niemand minder dan Guus Meeuwis, ambassadeur van Papageno, treedt tijdens dit concert met zijn eigen repertoire op en wordt begeleid door het AJO o.l.v. Rolf Buijs. Speciaal voor deze gelegenheid zijn er van de populaire nummers van Guus arrangementen voor het orkest gemaakt. Voor de pauze speelt het AJO schitterende en temperamentvolle muziek van Borodin, Rimski Korsakov en Ravel. De opbrengst van het Papageno Zomerconcert is volledig bestemd voor het Papageno Huis en de IMC Weekendschool.

Het eiland bij ‘Rust Wat’ is net groot genoeg om alle musici een plek te geven en het is de vraag of er rondom het water voldoende ruimte is vanwege de grote belangstelling die wordt verwacht.

Kaarten voor het Papageno Zomerconcert kosten € 32,50 per stuk plus € 2,00 reserveringskosten en kunnen worden gekocht via www.zomerconcert.nl of bij de Larense Boekhandel, Apotheek Zevenend en de Gooische Apotheek in Laren en bij Apotheek Meentweg in Blaricum. Tot en met 18 april combineert u de aanschaf van uw kaarten met een automatische donatie van € 7,50 per kaart aan Stichting Papageno Zomerconcert.

Als donateur wordt u twee maal per jaar op de hoogte gebracht van besteding van de sponsorgelden.U krijgt ook als eerste informatie over het Zomerconcert van 2018 zodat u op tijd uw donateurschap kunt verlengen.