MUZIEK
                      maakt het leven

beter

Papageno en het Papageno Huis krijgen geen structurele financiële steun van de overheid of een andere instantie. We financieren onze activiteiten en projecten helemaal uit donaties, schenkingen, projectsubsidies en opbrengsten van acties: die wij of anderen voor ons organiseren.

Elk bedrag is welkom
Het financieren van onze activiteiten en projecten in bijvoorbeeld het Papageno Huis is geen eenvoudige zaak. Donateurs zijn dan ook hard nodig. Elke bijdrage is welkom.

Als donateur ontvangt u onze nieuwsbrief met actueel nieuws en in princpe eens per jaar krijgt u het Papageno Magazine met achtergrondinformatie over onze activiteiten en de mensen die daarbij betrokken zijn. Via deze publicaties en de website www.stichtingpapageno.nl laten we steeds zien hoe we omgaan met het geld dat we krijgen.

Fiscaal aftrekbaar
De Stichting Papageno en de Stichting Papageno Huis zijn ANBI-geregistreerd. Uw donatie is dus fiscaal aftrekbaar.

Actie voor Papageno
We doen zelf veel aan fondsenwerving, maar ook verenigingen, scholen en serviceclubs doen dat voor ons. Daar zijn we enorm blij mee. Niet alleen vanwege de opbrengst, maar ook vanwege de naamsbekendheid die daardoor groter wordt en weer andere acties inspireert.

Zo organiseerde de Lionsclub Apeldoorn Het Loo in het kader van hun 25-jarig bestaan een groot benefietevenement in Orpheus: Apeldoorn in Concert. Met een culinair diner door sterrenkoks Jonnie Boer, Jacob Jan Boerma en Theus de Kok, een veiling o.l.v. Jack van Gelder en Jan Mulder, een concert door de Koninklijke Filharmonie van Antwerpen o.l.v. Jaap van Zweden en een afterparty met René Froger. De bruto opbrengst was maar liefst € 235.000,-.

In Amstelveen werd de 37e Dorpentocht georganiseerd (opbrengst maar liefst € 5.500,-) en door dit initiatief maakten honderden enthousiaste fietsers kennis met ons werk.
Op 31 oktober 2014 organiseerde de Koninklijke Biltse Harmonie KBH in het Klooster Hotel in Amersfoort een benefiet-concert-diner met veiling, waarvan een deel van de opbrengst naar Papageno gaat.

Wilt u ook iets voor ons organiseren? Dat vinden we fantastisch. We hebben folders, vlaggen en spandoeken voor u klaarliggen. Laat het ons weten: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Word vrijwilliger
U kunt ons ook op een andere manier helpen. Het Papageno Huis heeft namelijk nog veel vrijwilligers nodig die onze kleine professionele staf ondersteunen. Met bijvoorbeeld het begeleiden van de bewoners in het activiteitencentrum, met allerlei huishoudelijke taken en de organisatie van evenementen. We hebben uw hulp echt hard nodig. Word daarom vrijwilliger en meld u aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Voor meer informatie kunt u natuurlijk ook bellen met stafmedewerker Joyce van Akkeren bellen: 035 538 8091. Alvast onze hartelijke dank.